記事ランキング
最新の記事
カテゴリ
全体ベスト10インタビュー 翻訳 作品歴/ラインナップ 耳で聴くベン・ウィショー The Crucible(舞台) ロブスター リリーのすべて Hologram for King 007/Spectre パディントン 未来を花束にして 白鯨との闘い デヴィッド・コパ―フィールド Surge(予定作) ブロークン・ポイント Best Clips/Articles Bright Star インタビュー その他のインタビューなど ショート・フィルム 写真/雑誌撮影 London Spy Bakkhai(舞台) Mercury 過去の映画 テレビドラマ 舞台 文学・詩 音楽・芸術 ニュース ベン以外の人の記事 その他 FUKUSHIMA Public Service メリー・ポピンズ・リターンズ 未分類 画像一覧
検索
フォロー中のブログ
ベン・ウィッシュな休日Ⅰ...以前の記事
2019年 03月2019年 02月 2019年 01月 2018年 12月 2018年 11月 2018年 10月 2018年 09月 2018年 08月 2018年 07月 2018年 06月 2018年 05月 2018年 04月 2018年 03月 2018年 02月 2018年 01月 2017年 12月 2017年 11月 2017年 10月 2017年 09月 2017年 08月 2017年 07月 2017年 06月 2017年 05月 2017年 04月 2017年 03月 2017年 02月 2017年 01月 2016年 12月 2016年 11月 2016年 10月 2016年 09月 2016年 08月 2016年 07月 2016年 06月 2016年 05月 2016年 04月 2016年 03月 2016年 02月 2016年 01月 2015年 12月 2015年 11月 2015年 10月 2015年 09月 2015年 08月 2015年 07月 2015年 06月 2015年 05月 2015年 04月 2015年 03月 2015年 02月 2015年 01月 2014年 12月 2014年 11月 2014年 10月 2014年 08月 2014年 07月 2014年 06月 2014年 05月 2014年 04月 2014年 03月 2014年 02月 2014年 01月 2013年 12月 2013年 11月 2013年 10月 2013年 09月 2013年 08月 2013年 07月 2013年 06月 2013年 05月 2013年 04月 2013年 03月 2013年 02月 2013年 01月 2012年 12月 2012年 11月 2012年 10月 2012年 09月 2012年 08月 2012年 07月 2012年 06月 2012年 05月 2012年 04月 2012年 03月 2012年 02月 2012年 01月 2011年 12月 2011年 11月 2011年 10月 2011年 09月 2011年 08月 2011年 07月 2011年 06月 2011年 05月 2011年 04月 2011年 03月 2011年 02月 2011年 01月 2010年 12月 2010年 11月 2010年 10月 2010年 09月 2010年 08月 2010年 07月 2010年 06月 2010年 05月 2010年 04月 2010年 03月 2010年 02月 2010年 01月 タグ
ベン・ウィショー(416)
クラウド・アトラス(210) ベン・ウィショー(118) Richard Ⅱ(116) The Hour(110) ブライト・スター(91) Brideshead Revisited(61) Peter & Alice(57) 007/スカイフォール(56) パフューム(54) photoshoot(53) テンペスト(50) The Hour 2(41) Stagedoor(32) Lilting(28) ハムレット(26) London Spy(25) 映画『遺伝子組み換えルーレットー私たちの生命のギャンブル』
その他のジャンル
|
i-D Interview ☆ The Muse
mermaids, muses, and magic with tim walker
Ben Whishaw: I loved it. I love working with Tim. He knows what he wants; he has a clear vision of things. So I trust him, really. In order to produce a truly inspired piece of work do you find it beneficial to be on the same page creatively as the people around you or does working with people who have different ideas work better? Tim Walker: I think it's good to be on the same page. Don't you think? Ben: Absolutely. Tim: But I think if you're working with someone you have to be very open. Sometimes I get stuck and it's good to ask someone, anyone, ''what can we do to make this better?'' Maybe they are on a different page and thinking about something differently that can really benefit the film or the picture. You never know what someone might say that inspires a whole new way of looking at things, so yeah. That's a good question. I think it's all about being open. As a silent film, the axis around which the film revolves is movement - the constrictive movement of Kristen in the tank, the mournful body language of the artist - how much importance, Ben, do you place on movement and how conscious are you of your body in the way you act? Ben: I think it's very important. If you see an actor not using their body it can be very flat and then it's hard to get into them. It's about being expressive. Ben: I do. I love moving and I love dancing and I love physicality in myself and in other people. I really appreciate it. Do you prefer working with actors who have that same sense of physicality? Ben: Not at all. I love different people; everyone comes from a different angle. Everyone's a different human so their acting will be different to yours. It's a very personal thing, acting. It comes from within. Do you find that you are someone who really immerses yourself in a role, because some actors prefer to put on the mask of another character without really experiencing it? Ben: I tend to be more instinctive. If I overly analyze…I'm much more interested in being surprised by something and where your intuition takes you. It's that thing of your intuition being faster than your mind. It's about using your instinct to its maximum capacity. Are you a fan of spontaneity within acting? Ben: Yeah, I love that. I think it's something I'm trying to achieve more. Would you ever want to direct either a film or a play? Ben: I'm really interested in all of that. Everyone is entitled to have a go, there's no wrong or right with directing. Some people do things; other people talk about doing things. I admire people who do things. I think it takes great courage to put a work out there and see it through. Tim, your work deals with fantasy and fairytale, but how important is it to anchor it in the real and have that human element involved? Tim: That's a really good question. Fantasy and make believe can't sing unless there is something real that happens within it. That could be a mistake or something that someone adds on the day or the spur of the moment that gives something life. I think that make believe and fantasy can't exist without a hook on reality. If it's all fake and fantastical, it doesn't grip or resonate. Don't you think? Ben: Without a doubt. What do you think it is about the mermaid specifically that is so captivating as an idea? Why does it have more mileage than say the siren or the centaur? Ben: I think there's a wildness to it which we find very attractive, it's the ocean. Ben, how do you feel about watching yourself act? Ben: Fine, most of the time, these days. I used to hate it and I still don't particularly like it with other people. But I've gotten over it; you have to. *** ベンの髪の毛 Before & After *** ◆Article ◆Images
by uraracat
| 2015-04-23 21:33
| ショート・フィルム
|