記事ランキング
最新の記事
カテゴリ
全体ベスト10インタビュー 翻訳 作品歴/ラインナップ 耳で聴くベン・ウィショー The Crucible(舞台) ロブスター リリーのすべて Hologram for King 007/Spectre パディントン 未来を花束にして 白鯨との闘い デヴィッド・コパ―フィールド Surge(予定作) ブロークン・ポイント Best Clips/Articles Bright Star インタビュー その他のインタビューなど ショート・フィルム 写真/雑誌撮影 London Spy Bakkhai(舞台) Mercury 過去の映画 テレビドラマ 舞台 文学・詩 音楽・芸術 ニュース ベン以外の人の記事 その他 FUKUSHIMA Public Service メリー・ポピンズ・リターンズ 未分類 画像一覧
検索
フォロー中のブログ
ベン・ウィッシュな休日Ⅰ...以前の記事
2019年 03月2019年 02月 2019年 01月 2018年 12月 2018年 11月 2018年 10月 2018年 09月 2018年 08月 2018年 07月 2018年 06月 2018年 05月 2018年 04月 2018年 03月 2018年 02月 2018年 01月 2017年 12月 2017年 11月 2017年 10月 2017年 09月 2017年 08月 2017年 07月 2017年 06月 2017年 05月 2017年 04月 2017年 03月 2017年 02月 2017年 01月 2016年 12月 2016年 11月 2016年 10月 2016年 09月 2016年 08月 2016年 07月 2016年 06月 2016年 05月 2016年 04月 2016年 03月 2016年 02月 2016年 01月 2015年 12月 2015年 11月 2015年 10月 2015年 09月 2015年 08月 2015年 07月 2015年 06月 2015年 05月 2015年 04月 2015年 03月 2015年 02月 2015年 01月 2014年 12月 2014年 11月 2014年 10月 2014年 08月 2014年 07月 2014年 06月 2014年 05月 2014年 04月 2014年 03月 2014年 02月 2014年 01月 2013年 12月 2013年 11月 2013年 10月 2013年 09月 2013年 08月 2013年 07月 2013年 06月 2013年 05月 2013年 04月 2013年 03月 2013年 02月 2013年 01月 2012年 12月 2012年 11月 2012年 10月 2012年 09月 2012年 08月 2012年 07月 2012年 06月 2012年 05月 2012年 04月 2012年 03月 2012年 02月 2012年 01月 2011年 12月 2011年 11月 2011年 10月 2011年 09月 2011年 08月 2011年 07月 2011年 06月 2011年 05月 2011年 04月 2011年 03月 2011年 02月 2011年 01月 2010年 12月 2010年 11月 2010年 10月 2010年 09月 2010年 08月 2010年 07月 2010年 06月 2010年 05月 2010年 04月 2010年 03月 2010年 02月 2010年 01月 タグ
ベン・ウィショー(416)
クラウド・アトラス(210) ベン・ウィショー(118) Richard Ⅱ(116) The Hour(110) ブライト・スター(91) Brideshead Revisited(61) Peter & Alice(57) 007/スカイフォール(56) パフューム(54) photoshoot(53) テンペスト(50) The Hour 2(41) Stagedoor(32) Lilting(28) ハムレット(26) London Spy(25) 映画『遺伝子組み換えルーレットー私たちの生命のギャンブル』
その他のジャンル
|
The Hour の 脚本家 Abi Morgan ガーディアンの記事
The Guardian : Culture 20 May 2012 より
Bafta TV special/Abi Morgan: A golden year for television Writing The Hour, a series where everyone is chasing a deadline while you're chasing one too, is a terrifying experience. In the heart of London, in a former town hall, time has stood still. Or rather, the brilliant creative team led by Eve Stewart has knocked the building back into the 1950s. I live in a Charlie Kaufmanesque, Synecdoche New York world, where the lines between reality and fiction blur. From my office, I can hear the lines I've just tweaked being filmed. I pass an extra, a showgirl or earnest studio guest and I double take. Lix Storm, former war correspondent and hard-drinking newswoman, played by the brilliant Anna Chancellor, pauses for a chat. Line tweaks are discussed, motivation dissected and then she's gone. The scene is shot and in the can by the time I've come back from my leisurely trip to pick up another coffee and cake. I have put on two stone. The Hour has literally piled on the pounds. I am struck how like the old Hollywood studio system it is. Directors, actors, script editors and security guards all queuing up for their lunch. A serial is a different beast. Characters boomerang back. They tell you when they're not working, when you've taken a wrong turn. And when they don't, the actor playing them will let you know, because they own them more than you. It is a machine that eats up story and yet the potential of its wheels to keep turning, taking you to completely unknown places, is thrilling and irresistible. Source: www.guardian.co.uk
by uraracat
| 2012-05-30 00:08
| ベン以外の人の記事
|